صفحه ارسال درخواست به پشتیبانی

نکات مهم

  • ارسال و ایجاد تیکت فقط برای کاربران پینگ هینت و از طریق «پنل کاربری» امکان پذیر می باشد. کاربران پینگ هینت در ابتدا با استفاده از یوزر و پسورد اشتراک خود باید وارد «پنل کاربری» شوند و سپس تیکت ایجاد کنند. در صورتی که رمز اشتراک خود را فراموش کردین، می توانید از گزینه «بازیابی اشتراک» استفاده کنید.
  • دوستانی که اشتراک پینگ هینت ندارند و نیازمند درخواست پشتیبانی هستن می توانند از طریق آی دی تلگرام «PingHint_Admin» و یا ایمیل «info@pinghint.ir» با ما در ارتباط باشند.
  • تیکت های ارسال شده، در اسرع وقت توسط کارشناسان پینگ هینت پاسخ داده خواهد شد.
  • آخرین تغییر وضعیت تیکت ها، به وسیله ایمیل به اطلاع شما خواهد رسید. لطفا فولدر SPAM ایمیل خود را نیز چک کنید.
  • همچنین می توانید با فرستادن ایمیل به info@pinghint.ir نیز سوالات خود را بپرسید و مشکلات سرویس را مطرح کنید.
  • دوستان همچنین می توانند سوالات، مشکلات و ایده های خود را از طریق آی دی تلگرام PingHint_Admin مطرح کنند.